Tradera = kap!



Kikade runt lite på www.tradera.com <--- KLICK Och hittade en tunika. Jag slog till direkt för vem kan tacka nej till en tröjja för 60kr! Det är första gången jag köper ett klädesplagg där men det gick juh bra ;)
Har haft den på någon bild i bloggen innan men visar ärndå hela tunikan på denna bilden. Så ett plus för tradera och de pålitliga personer som sköter auktionerna kanonbra!


Helgen har varit otroligt lugn. Vi har ätit gott och myst framför en skoj film! Så härligt att bara slappa innan skolan drar igång igen i morgon Måndag. Nu ska jag ta tag i mig själv och köra lite SPA för mig själv.
Ha en mysig kväll nu, kram


Kommentarer
Postat av: Lina

Så himla snygg är den! :D



Man hittar jättebra saker på traderna ibland. Jag slog ju till på hundväskan KANONSNYGG på bara 155kr haha!!



2011-01-16 @ 20:44:37
URL: http://saraliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0