Tillbaka till skolan



I morgon börjar skolan igen efter lite jul-ledigt. Jag har haft total tristess nu när ja haft så mycket ledigt! Ena stunden klagar jag på hur mycket det är med skolan, och sen klagar ja på ledigheten. Men varför vara nöjd ;)
Men ja har iaf längtat till att få göra nått vättigt igen.

Andreas är ledig i morgon med så efter min skola sticker vi å shoppar lite fint till hemmet igen. Känns som vi aldrig blir helt klara i sovrummet! Men nu letar jag febrilt efter ett skrivbord så ja kan studera lättare. Sen kommer jag garanterat hitta nått som INTE hör till sovrummet oxå, men det här till ;)

Jag har helt vänt på dygnet oxå så jag och andreas sommnar kl två nästan varje natt.. eller senare. Så nu får vi styra rätt det!

Hoppas ni har det bra! Bilder kommer upp på det vi köpt (om vi hittar nått hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0