Smart förvaring



Igår kännde jag att röran bland alla små-prylar som ja hade fick ta slut. Jag stack ner till claes-olsson och köpte en låda med massa små lådor i. Den är till för typ skruv osv. Men funkar precis lika bra som förvaring till mina smycken å hårnålar ;)
Städade i ordning allt å va helt slut sen. Men gud va skönt det är idag när ja kan hitta sakerna jag behöver!

Idag har jag coh älskling vart på jakt efter lite nytt till sovrummet. när vi flyttade in i denna lägenheten för några månader sedan så gick det relativt fort att få ordning på allt. Men sovrummet är dock inte klart än. Så nu när pengarna kommer ska vi lösa detta en gång för alla.

Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Asbra förvaring jue! :D

Hittade ni någet kul te sovrummet?

Pöss

2011-01-05 @ 20:29:32
Postat av: Lina

Guud vad smart!! Och snyggt också :)



Förövrigt så är ju du så sjukt snygg också!! :D

2011-01-05 @ 20:39:09
Postat av: sara

lina : Tack va du e sööt Lina!! det värmer med dom fina orden :)



Sanna : Visst va det kanon! Jag har flera lådor över så ja kan med gott samvete köpa mer smycken å prylar ;)

Sovrummet fick en ny tavla och et nytt överkast :D men tavlan va skev! så den måste bytas. bilder komemr :)

2011-01-05 @ 22:32:39
Postat av: Linis

Fy vad kul att kunna inreda och organisera i badrummet! Tänk om man ändå hade haft den turen till att kunna göra de :) Vårt badrum är ju pinsamt litet :p

2011-01-07 @ 14:41:51
URL: http://linisbus.blogspot.com
Postat av: sara

Linis: Det är kanonskojj :) tyvärr e juh badrummen sjukt så i dom husen :/ men jag hade allt denna hyllan i det badrummet med :D den finns på Jysk.

2011-01-07 @ 23:20:22
URL: http://saralyden.blogg.se/
Postat av: Elle

Smart! Ska nog göra något liknande! Fin idé!

2011-05-19 @ 15:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0