Pink hot...



Oj va tomt det vart här i bloggen ;) Mycket med skolan å inget spännande att lägga ut på el bloggo antar ja.
Köpte ett kanon-rosa nagellack för några dagar sedan från Mavala. Det heter Freschy  eller liknande. Jag älskar Mavala´s lack. Dom är så lättmålade!

Jag har problem med vad ja skall göra med håret. Det är juh som jag visat innan 100 färger nu. Frågan är om jag får typ svart om ja skulle slänga i enn brun färg. Med tanke på att om man har färg på färg ås blir det tillslut svart.. jag får väl testa.

I morgon blir det dop för Mattias och Milene´s lilla dotter Alicia. Det är kl 10.00 i herrestad så vi fick skippa Staffans födelsedagsfest så vi e pigga i morgon. Känner jag mig rätt så kan jag inte bara ta EN öl haha! Så en mysig hemmakväll med babe blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0