Ny beställning av böcker



Jag har läst ungifär hälften av boken Hush, Hush och älskar den verkligen! Spännande och jag vill inte lägga ner boken men tyvär har man juh annat att göra än att läsa hela dagarna :(
Iaf så beställde jag uppföljaren till hush, Hush OCH en box med Sookie Stackhouse serien. Tyvärr såg jag nu att det bara var de åtta böckerna. men jag har juh att läsa ett bra tag nu iaf! Har läst lite av första boken om jag minns rätt, emn fastnade framför serien. nu ska jag äntligen läsa alla böcker så man slipper vänta på att serien skall börja.

Så förutom skoilan som börjar nu så blir det massa läsande för att hinna ikapp med true blood ;) Nu ska jag fortsätta slappa vilket hela denna dagen handlat om. Röda dagar är tråkiga, men samtidigt mysiga när man kan skrota runt i mysdress hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Sannaaa!

Andra boken ärndet du har som är min ^^

Så det är den du har läst lite i :)

2011-01-07 @ 01:50:19
Postat av: Sara

Sanna: aa men inte mkt :/ så ja börjar om för att få allt helt sammanhängande :) Eftersom det inter är riktiogt som i serien :)

2011-01-07 @ 14:25:28
Postat av: Linda

Du far saga om uppfoljaren ar bra, ar sugen pa at kopa den sjalv. :)

2011-01-11 @ 11:17:56
Postat av: sara

Linda: Det ska jag absolut göra :D

2011-01-11 @ 22:47:35
URL: http://saralyden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0