Lite nytt

Åkte till torp med mamma för att köpa min foundation som nu va slut. Blev lite mer saker som fick följa med hem ;) Hundarna behövde nytt shampo och balsam. Dom har juh så mkt päls och får lätt tovors så ja fick sattsa på ett riktigt bra shampo nu. Fick även köpt en lampa så ja kan mysa i soffan med en bok. Nya byxor och en jeans-skjorta från rean va välkommet!

Jag ska snart ta och dusha hundarna å sen mysa i soffan. Är helt slut av trippen till torp. Visst är det skönt att alla helgdagar är slut? Eller det kanske bara är jag som uppskattar det nu? Jag är alltid helt slut efter jul och nyår. Jag fyller juh 20 December oxå så allt sker under en månad hehe.

Här får ni lite bilder på köpen. Ni ser även prydnadskudden jag fick av Andreas i julklapp från Grand Design :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0