Byta hårfärg?



Oki först ska vi lägga korten på bordet och säga hur illa detta är redigerat ;) MEN jag ville att ni skulle få se vad jag vill ha för hårfärg. Sen jag lät mitt hår växa och la av med att färga det hit å dit har jag blivit feg. Jag vet inte alls om jag vågar bleka håret själv eller om jag skall ta mig till frisören för en förändring.
Jag vill iaf ha någon slags kopparfärg känner jag. Men just det med att bleka innan man får själva resultatet skrämmer mig. Nu mår håret dock väldigt bra efter frisören. Så jag startar inte från en trasig grund om man säger så.

Så vad tycker ni? ska vi slå ett slag för kopparhår?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hmm jag tycker att du passar väldigt bra i båda:) Och det är ju alltid roligt med förändring plus att jag har ju en liten förkärlek till rödaktigt hår^^

2011-01-08 @ 00:47:56
Postat av: Linis

Håller med. Fin i båda färgerna. Men det är ju alltid kul att testa på något nytt :)

2011-01-08 @ 08:06:03
URL: http://linisbus.blogspot.com
Postat av: Sara

Åh va diplmomatiska ni är hehe :) men tack sörjdas för era åsikter!

Ja får se senare idag om jag vågar ta först à steget med en blekning:D

2011-01-08 @ 11:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0